----

----
----

Monday, November 09, 2015

Random.


1 thing people dont know about me. Err. Maybe some people do know.

Aku ni gila komik especially waktu zaman sblm grad. Beratus habis demi komik. Now, i rasa tak berbaloi kalau beli, sbb i can go online. Hihi. Dah lama haku beralih ke online dan adik gua meneruskan tradisi beli komik buat koleksi. Bersepah komik beliau kat kampung tu. Yg tukang sepah dan rembat tu of kos la i yg cantik ni. Hihi

Selain detective conan ni, aku suka penyiasat remaja kindaichi. Oh..tak lupa jugak slam dunk. Kegilaan zaman sekolah dulu. Sampai berangan nak boifren yg main bola keranjang. Hihi
Ujang dan apo? pun tak pernah miss beli dulu wpun naik harga. Tapi syg, now MOY dah lingkup. Huhuhu. Kalau rindu, gua google je katun sireh dan lambok, my fav.

Eh. Tetiba je blog pasal komik. Bukan apa, weekend ni terasa panjanggg je, maklum la ofis force leave. Seronoknya kalau force leave hari hari. Haha

2 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

MANE KOMIK GUA? PULANGKANNNNNN...WAKAKAKAKA
SORRY LA TERCAPSLOCK MALEH DAH NK TAIP LAIN.

@naBest said...

HAHAHAHA

Cis. Macam marahhh je. Wakakka